GMINA IWANOWICE
UL. OJCOWSKA 11, 32 – 095 IWANOWICE WŁOŚCIAŃSKIE
IGKR.271.1.26.2020.EŁ Iwanowice Włościańskie, 04.06.2020 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące dostawy zbiorników na wody opadowe na terenie Gminy Iwanowice
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia Wójta Gminy Iwanowice nr 14/2014 z dnia 12 czerwca 2014 r. w sprawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty netto 30 000 euro.
Zamawiający:
Gmina Iwanowice
Adres: Urząd Gminy Iwanowice, ul. Ojcowska 11, 32-095 Iwanowice Włościańskie
Numer telefonu: (012) 388-40-03, numer faksu: (012) 388-40-30
Adres e-mail: sekretariat@iwanowice.pl strona internetowa: www.iwanowice.pl
Godziny urzędowania: poniedziałek 8:00-17:00, wtorek-czwartek 08:00–16:00, piątek 8.00-15:00.
Przedmiot i zakres zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych kompletnych zbiorników na wodę deszczową według szczegółowego opisu:
Nazwa
Wymagane parametry
Ilość
Zbiornik na wodę deszczową
– zbiornik o pojemności min. 400 litrów
– typ zbiornika: wyposażony w pokrywę z zamknięciem zabezpieczającym
– materiał: tworzywo sztuczne mrozoodporne
– zaopatrzony w: zbieracz wody rynnowej, kran do deszczówki z gwintem ? na wąż i zaworem,
– kolorystyka zbiornika do uzgodnienia
z Zamawiającym
153 szt.
Miejsce dostawy zbiorników zostanie wskazane przez Zamawiającego.
Lokalizacja inwestycji:
Teren Gminy Iwanowice
Wymagany termin wykonania zamówienia:
Terminy dostawy: 40 sztuk – do 30 czerwca 2020 r.; kolejne 113 sztuk – do 31.07.2020 r. Zamawiający dopuszcza dostarczenie 153 sztuk w terminie do 30 czerwca 2020 r.
Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia lub zwiększenie ilości zamawianych sztuk w ramach posiadanych środków finansowych.
W ofercie należy podać:
Cenę brutto za wykonanie usługi oraz jej części składowe.
W cenie opracowania oferent winien uwzględnić całość kosztów niezbędnych do wykonania usługi. Cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia.
Termin płatności:
14 dni od daty otrzymania faktury wraz z protokołem odbioru.
Opis sposobu przygotowania oferty:
Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
Wypełniony formularz Oferta według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego;
Oświadczenie o spełnianiu warunków według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Opis sposobu przygotowania oferty
Oferta oraz wszystkie dokumenty składane wraz z ofertą muszą być sporządzone w języku polskim.
Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce) opisanej następująco:
Oferta w postępowaniu:
„Dostawa zbiorników na wody opadowe na terenie Gminy Iwanowice”
nie otwierać przed 10.06.2020 r. do godz. 10:00
oraz zaadresowaną na adres Zamawiającego:
Urząd Gminy Iwanowice
ul. Ojcowska 11
32-095 Iwanowice Włościańskie
Na kopercie (paczce) oprócz opisu jw. należy umieścić NAZWĘ I ADRES WYKONAWCY
Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Miejsce oraz termin składania ofert
Ofertę w formie i treści zgodnej z niniejszym zaproszeniem należy złożyćw nieprzekraczalnym terminie do dnia: 10.06.2020 r. do godziny 10:00:
za pośrednictwem poczty na adres- Urząd Gminy Iwanowice, ul. Ojcowska 11,
32-095 Iwanowice Włościańskie,
osobiście w Urzędzie Gminy Iwanowice na Dzienniku Podawczym (parter),
Oferty złożone po terminie pozostaną bez rozpoznania.
Ocena oferty:
Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, rachunkowe i inne polegające na niezgodności oferty z niniejszym zaproszeniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, z konsekwencją dokonanych zmian. O dokonaniu poprawek Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, danych i informacji.
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczeń i dokumentów wymaganych w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Nieuzupełnienie na wezwanie Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń w wyznaczonym terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
Kryterium oceny oferty:
Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami:
Cena – 80% według następującego wzoru:
Cena najniższa
Punkty ceny badanej oferty =————————x 80 pkt
Cena badanej oferty
b)Gwarancja – 20% z założeniem, iż 1 pkt odpowiada 1%, w tym:
Okres gwarancji
24 m-ce
36 m-cy
punkty
10
20
Warunki płatności
Zapłata za wykonany przedmiot zamówienia jednorazowa, po podpisaniu protokołu odbioru w terminie 14 dni (ilość dni od daty dostarczenia faktury/rachunku).
Informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem poczty elektronicznej z jednoczesnym zamieszczeniem informacji na stronie Urzędu: www.iwanowice.malopolska.pl
Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą
Wszelka korespondencja związana z niniejszym postanowieniem prowadzona będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej z potwierdzeniem otrzymania na żądanie drugiej strony.
Do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami, upoważnia się:
Ewelinę Łach
tel. (12) 388-40-03 w.18
fax. (12) 388-40-30
e-mail: elach@iwanowice.pl,sekretariat@iwanowice.pl
Unieważnienie postępowania
Zamawiający zastrzega sobie możliwości do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez wskazania przyczyny.
O unieważnieniu postępowania o udzielenia zamówienia, Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Wykonawców:
którym wysłał zaproszenie do złożenia oferty;
którzy złożyli oferty – w przypadku unieważnienia postępowania po upływie terminu składania ofert, oraz zamieści na stronie internetowej, jeśli zaproszenie zostało zamieszczone na stronie internetowej.
Załączniki
Wzór formularza ofertowego – załącznik nr 1,
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2.
Informacja dotycząca danych osobowych (RODO)
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Iwanowice, reprezentowana przez Wójta Gminy Iwanowice, Iwanowice Włościańskie 99, 32-095 Iwanowice.
inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Iwanowice jest Pani Monika Świątek kontakt: adres e-mail: iodo@iwanowice.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia na zakup zbiorników na wodę deszczową na terenie Gminy Iwanowice prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
_________________
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
…………………………………………
(podpis Zamawiającego)