ZAPYTANIE CENOWE
Przedmiot zapytania dotyczy:
Wykonanie rozbudowy sieci wodociągowej w miejscowości Krasieniec Zakupny
oraz Iwanowice Włościańskie o długości około 1900 mb.
- Zamawiający
Gmina Iwanowice
Adres: Urząd Gminy Iwanowice, ul. Ojcowska 11, 32-095 Iwanowice Włościańskie
Numer telefonu: (012) 388-40-03, numer faksu: (012) 388-40-30
Adres e-mail: sekretariat@iwanowice.pl, strona internetowa: www.iwanowice.pl
Godziny urzędowania: poniedziałek 8:00-17:00, wtorek – czwartek 08:00–16:00, piątek 8.00-15:00.
- Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy sieci wodociągowej na dz. nr 73/4, 73/3, 321/1 w miejscowości Krasieniec Zakupny oraz na dz. nr 449, 783, 410/1, 410/2, 411/2, 412/2, 413/2, 415, 414/3, 412/1, 414/2, 414/5, 414/4, 780, 795/3, 604/2 w miejscowości Iwanowice Włościańskie, gmina Iwanowice.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następującego zakresu prac:
- Wytyczenie geodezyjne trasy wodociągu.
- Rozbudowa sieci wodociągowej z rur PE-HD DN 100 x 10 mm o długości około 1900 m.
- Montaż hydrantów, zasuw oraz innych niezbędnych elementów uzbrojenia sieci.
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
- Wykonanie badań laboratoryjnych wody.
- Zapewnienie nadzoru archeologicznego.
- Zabezpieczenie terenu robót.
- Zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji.
- Ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów bhp, ochronę przeciwpożarową i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przyjętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami.
- Terminowe wykonania i przekazanie do eksploatacji przedmiotu umowy oraz oświadczenie, że roboty ukończone przez niego są całkowicie zgodne z umową i odpowiadają potrzebom, dla których są przewidziane według umowy.
- Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim.
- Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów.
- Dbanie o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie terenu robót w należytym stanie
i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych. - Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji.
- Usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez nadzór inwestorski w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia.
- Zapewnienie transportu materiałów na miejsce wbudowania.
- Zapewnienie dostępu (dojścia i dojazdu) do posesji ich mieszkańcom i użytkownikom podczas prowadzenia robót.
- Wykonanie innych prac, które będą niezbędne dla prawidłowej realizacji i funkcjonowania przedmiotu umowy.
- W ofercie należy podać
- Cenę ogólną ryczałtową brutto za wykonanie prac.
- Liczbę miesięcy udzielonej gwarancji.
- Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:
- Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania.
- Posiadania wiedzy i doświadczenia.
- Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Dokumenty wymagane
- Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy.
- Załącznik nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
- Kryteria wyboru ofert
Cena – 100 %
- Informacje dodatkowe
W cenie oferty Wykonawca winien uwzględnić całość kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia w tym: materiały, robociznę.
- Zapłata za wykonany przedmiot zamówienia nastąpi jednorazowo po wykonaniu przedmiotu zamówienia.
- Płatność będzie dokonywana przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy, wskazany na fakturze w terminie do 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury wraz z zatwierdzonym protokołem odbioru robót bez uwag.
- Termin realizacji do 30 września 2022 r.
- Miejsce oraz termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć osobiście na Dziennik Podawczy Urzędu Gminy Iwanowice pod adresem
ul. Ojcowska 11, 32-095 Iwanowice Włościańskie lub emailem na adres sekretariat@iwanowice.pl
do dnia 15 czerwca 2022 r. do godz. 10:00.
Wójt Gminy Iwanowice Robert Lisowski