ZAPYTANIE CENOWE
Przedmiot zapytania dotyczy:
Remont drogi w miejscowości Iwanowice Dworskie, dz. 424 o powierzchni 861m2
Zamawiający:
Gmina Iwanowice, 32-095 Iwanowice Włościańskie, ul. Ojcowska 11, tel.(12) 388-40-03 /fax(12) 388-40-30, www.iwanowice.pl, sekretariat@iwanowice.pl,
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej na działce 424 w miejscowości Iwanowice Dworskie , o powierzchni 861m2 na odcinku od mostu na Dłubni do posesji numer 84 przy ul. Nad Dłubnią. Zakres robót obejmuje: Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod nawierzchnię oraz pobocze, wykonanie podbudowy z kruszywa, mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową podbudowy, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa o grubości 4cm, wykonanie nawierzchni pobocza z tłucznia oraz regulację pionową studzienek dla włazów kanałowych.
W ofercie należy podać:
1. Cenę ogólną ryczałtową brutto za wykonanie prac
2. Liczbę miesięcy udzielonej gwarancji
Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:
1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania,
2. posiadania wiedzy i doświadczenia,
3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Dokumenty wymagane:
1. Formularz ofertowy na podstawie załącznika nr 1 do zapytania
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zał. Nr 1,
Kryteria wyboru ofert:
Cena – 100 %
Informacje dodatkowe:
? W cenie oferty wykonawca winien uwzględnić całość kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia w tym: materiały, robociznę
? Zapłata za wykonany przedmiot zamówienia nastąpi jednorazowo po wykonaniu przedmiotu zamówienia.
? Płatność będzie dokonywana przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy, wskazany na fakturze w terminie do 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury wraz z zatwierdzonym protokołem odbioru robót bez uwag.
? Termin realizacji do 15.06.2021r.
Miejsce oraz termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć faxem na nr 12 388 40 03 lub emailem sekretariat@iwanowice.pl, do dnia 01 czerwca 2021 r. o godz. 10:00,
1. Formularz ofertowy
2. Przedmiar robót
3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Dokumenty do pobrania w wersji edytowalnej -> DOKUMENTY / OFERTA