Zaproszenie do złożenia oferty – „Remont części budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Sieciechowice gmina Iwanowice wraz z robotami instalacyjnymi towarzyszącymi: wodociągową, kanalizacyjną, elektryczną centralnego ogrzewania, kotłowni”

Zaproszenie do złożenia oferty – „Remont części budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Sieciechowice gmina Iwanowice wraz z robotami instalacyjnymi towarzyszącymi: wodociągową, kanalizacyjną, elektryczną centralnego ogrzewania, kotłowni”

Sieciechowice, 15 września 2020 r.

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

Przedmiot zapytania dotyczy:

„Remont części budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Sieciechowice gmina Iwanowice wraz z robotami instalacyjnymi towarzyszącymi: wodociągową, kanalizacyjną, elektryczną centralnego ogrzewania, kotłowni”

Zamawiający:

Ochotnicza Straż Pożarna w Sieciechowicach, 32-095 Iwanowice Włościańskie, Sieciechowice ul. Św. Floriana nr 8 tel. 784 092 499, 667 468 033

Opis przedmiotu zamówienia:

„Wykonanie remontu budynku Remizy OSP Sieciechowice wraz z robotami i instalacjami towarzyszącymi zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym złącznik do zaproszenia

Termin realizacji centralnego ogrzewania budynku do 15 listopada 2020 r.

Termin realizacji pozostałych prac do 15 grudnia 2020 r.

W ofercie należy podać:
Cenę ogólną netto, stawkę VAT i cenę ogólną brutto za wykonanie prac
Warunki płatności (ilość dni od daty wystawienia faktury).

W cenie opracowania oferent winien uwzględnić całość kosztów niezbędnych do wykonania robót.

Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym iosobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Dokumenty wymagane:
Formularz ofertowy zgodny z załączonym wzorem
Należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2)
Kosztorys ofertowy uproszczony na podstawie przedmiaru robót

Kryteria oceny ofert:
cena – 100%

Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

Oferty należy składać w zapieczętowanych kopertach osobiście w Urzędzie Gminy Iwanowice, pok. Nr 4 dziennik podawczy/, lub emailem na adres sekretariat@iwanowice.pl, lub faksem 12 388 40 03. Termin składania ofert do dnia 25 września 2020 do godziny 16:00.. Koperty powinny być oznaczone, z dopiskiem „Prace remontowe w budynku OSP Sieciechowice”

Uwagi:
Zamawiający przewiduje płatności częściowe: Cześć pierwsza po realizacji centralnego ogrzewania budynku
Cześć druga po realizacji pozostałych elementów zamówienia.

Po dokonaniu oceny przedstawionych ofert, oferenci którzy złożyli oferty zostaną powiadomieni o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
Umowa zostanie podpisana, z wykonawcą który zaoferował najkorzystniejszą cenę i oferta jest kompletna a kosztorys zawiera wszystkie pozycje kosztorysowe na podstawie przedmiaru robót.

………………………………………………………………

(Zamawiający)

…………………………………………………….. …………………………………………

Pieczęć Wykonawcy Miejscowość, Data

FORMULARZ OFERTOWY

na: „Remont części budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Sieciechowice gmina Iwanowice wraz z robotami instalacyjnymi towarzyszącymi: wodociągową, kanalizacyjną, elektryczną centralnego ogrzewania, kotłowni”

nazwa rodzaju zamówienia

którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro

Nazwa i adres wykonawcy

Nazwa ………………………………………………………………………………………………………………………………….

Adres ……………………………………………………………………………………………………………………………………

Nr telefonu………………………………………………….. Nr faksu ………………………………………………………….

E-mail ………………………………………………………………..

NIP ……………………………………………………………. REGON ………………………………………………………….

Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:

Cenę netto ……………………………. Podatek VAT ….% w kwocie …………….

Wartość brutto ………………………. (słownie: ……………………………………………

………………………………………………………………………………………………..
Warunki płatności – zapłata do 14 dni od dnia odbioru zamówienia i przedstawieniu faktury/rachunku

Oświadczam, że uważam się związany niniejszą ofertą przez okres: 30 dni

………………………………………….

podpis osoby uprawnionej

Załącznik nr 2 do oferty

………………pieczęć oferenta………………

…………………………………………, dnia ………………………………

OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW OKREŚLONYCH

W ART.22 UST.1 USTAWY – PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Nazwa oferenta:

………………………………………………………………………………………………………………………………

Adres oferenta:

………………………………………………………………………………………………………………………………

Zgodnie z art. 22 ust. 1 oferent oświadcza, że spełnia warunki dotyczące:
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeliprzepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
posiadania wiedzy i doświadczenia;
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;
sytuacji ekonomicznej i finansowej.

………………Podpis oferenta………………

Szczegóły i załaczniki dpostępne pod adresem https://bip.malopolska.pl/ugiwanowice,a,1816989,zaproszenie-do-zlozenia-oferty-remont-czesci-budynku-remizy-ochotniczej-strazy-pozarnej-w-miejscowos.html

Previous ZARZĄDZENIE NR O.78.2020 WÓJTA GMINY IWANOWICE z dnia 15 września 2020 roku w sprawie zlecenia realizacji zadania publicznego z pominięciem otwartego konkursu ofert – tzw. małe granty.

Pn: 8:00  – 17:00 
Wt – Czw: 8:00  – 16:00 
Pt: 8:00  – 15:00 

 

Media społecznościowe:

Numer konta bankowego:

17 8614 0001 0020 0000 1720 0034

Kontakt

Gmina Iwanowice,
ul. Ojcowska 11,

32-095 Iwanowice Włościańskie

woj. małopolskie, Polska

Adres skrzynki ePUAP

/906q6gbxwt/skrytka

Strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.

 
Ustawienia ciasteczek
Wyrażam zgodę
Nie wyrażam zgody
Polityka prywatności
Polityka prywatności
Nazwa ciasteczka WŁ/WYŁ

Polityka prywatności 

1. Informacje ogólne.

  1. Operatorem Serwisu  www.iwanowice.pl jest Urząd Gminy Iwanowice, 32-095 Iwanowice, Iwanowice Włościańskie, ul. Ojcowska 11, NIP: 682-16-34-453,
  2. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
    1. Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje.
    2. Poprzez zapisywanie  w  urządzeniach  końcowych  plików  cookie  (tzw. "ciasteczek").
    3. Poprzez gromadzenie logów serwera www przez operatora hostingowego CETI s. c. ul. Pilotów 21/1, 31-456 Kraków, NIP: 958 16 07 285.

2. Informacje w formularzach. 

  1. Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika.
  2. Serwis może zapisać ponadto informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP,)
  3. Dane z formularzy nie są udostępniane podmiotom trzecim bez zgody Administratora Danych Osobowych
  4. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu informacyjnego.

3. Informacja o plikach cookies. 

  1. Serwis korzysta z plików cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest Operator hostingowy.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
    1. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
    2. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
    3. określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.
  5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie – dział Ustawienia – sekcja Prywatność. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
  7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu mogą być wykorzystywane również przez współpracujących z Operatorem reklamodawców, partnerów oraz przez zewnętrzne programy instalowane w postaci tzw. wtyczek – np. wtyczki społecznościowe serwisu Facebook.com lub innych.
  9. Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics
  10. Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.
  11. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/

4. Logi serwera. 

  1. Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych.
  2. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:
    1. czas nadejścia zapytania,
    2. czas wysłania odpowiedzi,
    3. nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
    4. informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
    5. adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku, gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
    6. informacje o przeglądarce użytkownika,
    7. Informacje o adresie IP.
  3. Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony.
  4. Dane powyższe nie są wykorzystywane jedynie dla celów administrowania serwerem.
  5. Zebrane logi są przechowywane przez czas określony – 3 miesiące i służą jako materiał pomocniczy wykorzystywany do administrowania serwisem. Informacje w nich zawarte nie są ujawniane nikomu poza osobami upoważnionymi do Administrowania serwerem.

5. Udostępnienie danych. 

  1. Dane podlegają udostępnieniu podmiotom zewnętrznym wyłącznie za zgodą Administratora Danych Osobowych lub osób których te dane dotyczą, jeśli zachodzi podejrzenie przestępstwa.
  2. Dane umożliwiające identyfikację osoby fizycznej są udostępniane wyłączenie za zgodą tej osoby lub Administratora Danych Osobowych.
  3. Operator może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez Serwis upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań w zakresie wynikającym z żądania.
 

6. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę? 

  1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www
  2. W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy najpopularniejszych przeglądarek internetowych / systemów tę, której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami:
Zapisz ustawienia
Ustawienia ciasteczek