Wójt Gminy Iwanowice zaprasza do składania ofert w przetargu ofertowym na sprzedaż samochodu strażackiego marki STEYR 690.170L38
Nazwa i siedziba Sprzedającego:
Gmina Iwanowice z siedzibą w ul. Ojcowska 11, 32-095 Iwanowice Włościańskie
Tel. 12 388 40 30 fax. 12 388 40 03 wew. 23
e-mail.: sakretariat@iwanowice.pl
Przedmiot sprzedaży:
Marka i typ samochodu – STEYR 690.170L38
Rok produkcji – 1980
Stan licznika- 19860 km
Paliwo – ON
Numer VIN – 690684440213
Dane uzupełniające:
Samochód sprawny.
Posiada ważny przegląd techniczny (do 17.07.2021) oraz ważne ubezpieczenie komunikacyjne (do 09.09.2021)
Cena wywoławcza pojazdu:
15 000,00 zł
Miejsce i termin, w którym można obejrzeć samochód:
Samochód można oglądać przy remizie OSP Narama do dnia 9 lutego 2021 r. Termin oględzin należy ustalić telefonicznie pod nr 516-072-779 osoba do kontaktu – Pan Łukasz Kurowski– kierowca OSP Narama.
Warunki przystąpienia do przetargu:
Sprzedający nie wymaga złożenia wadium.
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na formularzu stanowiącym załącznik nr. 1
Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
Ofertę należy umieścić w kopercie zaadresowanej następująco: Gmina Iwanowice, ul. Ojcowska 11, 32-095 Iwanowice Włościańskie oraz opisanej: „Oferta w przetargu na sprzedaż samochodu pożarniczego marki STEYR 690.170L38” oraz „Nie otwierać przed godziną 10.15 dnia 10.02.2021 r.”. Kopertę należy oznaczyć nazwą i adresem siedziby Oferenta.
Oferty należy składać w terminie do dnia 10 lutego 2021 r. do godz. 10.00 w siedzibie sprzedającego pod adresem ul. Ojcowska 11, 32-095 Iwanowice Włościańskie – dziennik podawczy pokój nr. 4.
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 10 lutego 2021 r. o godz. 10.15 w Sali obrad Urzędu Gminy Iwanowice
Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Termin związania ofertą – 30 dni od upływu terminu składania ofert.
W przypadku złożenia równorzędnych ofert zawierających najwyższą cenę, Oferenci, którzy je złożyli, zostaną wezwani do złożenia ofert dodatkowych.
Sprzedający wybierze ofertę zawierającą najwyższą cenę.
Informacje dodatkowe:
Uprawnionym do kontaktu w zakresie postępowania przetargowego jest Ewelina Bińczycka w godzinach pracy Urzędu, nr. tel. 12 388 40 03, e-mail.: ebinczycka@iwanowie.pl
Z wybranym oferentem zostanie zawarta umowa kupna-sprzedaży wg załączonego wzoru – zał. Nr 2.
Nabywca zobowiązany będzie zapłacić cenę nabycia samochodu przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Iwanowice Bank Spółdzielczy w Słomnikach oddział Iwanowice: 17 8614 0001 0020 0000 1720 0034 w terminie 7 dnipo wyborze jego oferty jako najkorzystniejszej . Wpłacone środki finansowe muszą znaleźć się na ww. rachunku bankowym w terminie.
W przypadku niewpłacenia ofertowanej kwoty w terminie, o którym mowa w pkt. 3, Sprzedający zastrzega możliwość odstąpienia od zawarcia umowy.
Wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy nastąpi protokołem zdawczo-odbiorczym niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia i podpisaniu umowy kupna-sprzedaży.
Wszystkie koszty związane z nabyciem przedmiotu sprzedaży ponosi w całości Nabywca.
Sprzedający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania przetargowego bez podania przyczyny.
Ogłoszenie o przetagu