W związku z remontem schodów wejściowych do głównego budynku Urzędu Gminy Iwanowice, które rozpoczną się dniu 19 września br. (poniedziałek) informujemy o zmianach jakie wprowadzamy w funkcjonowaniu UG:
1. Na czas remontu nie będzie czynna kasa w Urzędzie Gminy. Prosimy o dokonywanie płatności elektronicznie lub w Banku Spółdzielczym w Iwanowicach.
2. Będzie czynne tylko jedno wejście do Urzędu Gminy, kierujące interesantów bezpośrednio do GOPS, USC i Spółki Komunalnej.
3. Dziennik podawczy od poniedziałku 19 września br. będzie zlokalizowany w GOPS pokój nr 19 (na I piętrze, na byłej sali bankowej).
4. Bezpośredni kontakt z pracownikami Referatu Inwestycyjnego, Referatu Podatków oraz Referatu Finansowego będzie możliwy wyłącznie po wcześniejszym umówieniu się telefonicznie lub mailowo z danym pracownikiem. Interesanci w powyższych sprawach będą przyjmowani w pomieszczeniu zlokalizowanym na parterze (pokój nr 17) przy wejściu do budynku. Dyżurujący tam pracownik będzie na bieżąco udzielał interesantom koniecznych informacji w zakresie poruszania się po UG na czas remontu.
5. Prosimy w okresie remontu o załatwianie różnych spraw będących w zakresie obsługi pracowników inwestycji, podatków czy finansów (jeśli oczywiście będzie to możliwe) telefonicznie lub mailowo.
6. Bez zmian funkcjonują Referat Organizacyjny (m.in. dowody, ewidencja ludności), USC, GOPS oraz Przedsiębiorstwo Komunalne Nad Dłubnią sp. z o.o.
7. Poniżej publikujemy kontakt telefoniczny i mailowy do Referatów z którymi będzie ograniczony kontakt:
Referat Finansowo-Księgowy
Tel. 12 388 40 03 wew.13,15,31
Referat Podatków i Opłat
Tel. 12 388 40 03 wew. 16
Referat Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Rolnictwa
Tel. 12 388 40 03 wew. 18,19,24,37
e-mail: sekretariat@iwanowice.pl
Planowany czas wykonania remontu to 2 tygodnie. Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.