INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZYJMOWANIA WNIOSKÓW DOTYCZĄCYCH USUWANIA AZBESTU I WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST W 2017 ROKU
Urząd Gminy Iwanowice informuje, że w 2017 roku można skorzystać z dofinansowania na realizację zadania z zakresu usuwania i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest pochodzących z terenu Gminy Iwanowice.
Do korzystania z dofinansowania kosztów usuwania i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest uprawnieni są mieszkańcy, posiadający nieruchomości na terenie gminy Iwanowice.
Zgodnie z uchwalonym przez Radę Gminy Iwanowice dnia 21 kwietnia 2017 r. „Regulaminem udzielania dofinansowania ze środków budżetu Gminy osobom fizycznym na realizację przedsięwzięć związanych z usuwaniem azbestu z obiektów budowlanych położonych na terenie Gminy Iwanowice”, zakres bezpłatnych czynności objętych wnioskiem dotyczy: odbioru, transportu i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest. Wszystkie pozostałe koszty wnioskodawca ponosi we własnym zakresie.
Planowany termin odbioru wyrobów zawierających azbest to wrzesień – październik 2017 r. Warunkiem odbioru jest złożenie przez mieszkańca wypełnionego wniosku. O odbiorze odpadów azbestowych będzie decydowała kolejność składania wniosków. W przypadku wpływu większej liczby wniosków na kwotę przekraczającą wielkość środków przewidzianych w danym roku na utylizacje odpadów zawierających azbest, będą one realizowane w pierwszej kolejności w następnym roku kalendarzowym zgodnie z zasadami określonymi w dniu złożenia informacji.
Szczegółowe informacje na temat dofinansowania można uzyskać w Referacie Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Rolnictwa Urzędu Gminy Iwanowice pok. nr 9 lub pod numerem telefonu (12) 388-40-03 wew. 18.
Wniosek o dofinansowanie kosztów transportu i utylizacji odpadów AZBEST oraz regulamin udzielania dofinansowania można pobrać poniżej.
Dokumenty te można uzyskać rownież w Urzędzie Gminy Iwanowice (pok. nr 9).
Kompletnie wypełniony i podpisany wniosek należy złożyć na dzienniku podawczym Urzędu Gminy Iwanowice.