Szanowni Państwo,
W związku z faktem, iż trudno ustalić konkretne godziny wizyt osób odpowiedzialnych za inspekcje w poszczególnych gospodarstwach domowych, ze względu na różnorodne obowiązki właścicieli tych domów, zmianie ulegną formy audytowania, które przedstawiamy poniżej.
I. Kontakt telefoniczny konsultanta z firmy Voltika z mieszkańcami Gminy z podziałem na poszczególne lokalizacje (wg kolejności planowanych wizji lokalnych) w dniach 21-23.06.2017 r.
Kontakt ma na celu zebranie informacji na temat:
– wysokości rachunków za energię elektryczną z podziałem na miesiące,
– konstrukcji dachu i rodzaju pokrycia dachowego,
– przekazanie korzyści związanych z wytwarzaniem zielonej energii,
– wszelkich informacji koniecznych do prawidłowego wykonania audytu,
– programu wdrażanego przez gminę wraz z przekazaniem danych kontaktowych do osoby wyznaczonej z ramienia gminy, która odpowiedzialna jest za dalsze procesowanie (kwestie związane z pozyskaniem dotacji)
Podczas rozmowy konsultant szczegółowo omówi możliwości montażowe, zaproponuje optymalne rozmieszczenie instalacji oraz przekaże kontakt do osoby odpowiedzialnej z ramienia firmy VOLTIKA, która będzie udzielała informacji technicznych na tematy związane z wykonaniem audytów.
II. Wykonanie dokumentacji zdjęciowej miejsc instalacji, a tam gdzie to konieczne, wykonanie wizji lokalnych. Planowane daty wizyt: 26-30.06.2017 r.
Po kontakcie telefonicznym z każdym mieszkańcem i uzyskaniu niezbędnych informacji, osoba wyznaczona z ramienia firmy Voltika uda się na miejsce planowanej inwestycji, wykona dokumentację zdjęciową miejsca planowanej inwestycji i oceni stan techniczny obiektu. Jeśli uzasadnione będzie dokonanie oględzin na miejscu instalacji, nastąpi kontakt z mieszkańcem i umówienie spotkania.
III. Przesłanie drogą elektroniczną wykonanych audytów do mieszkańców – II połowa lipca 2017 r.
Każdorazowo sporządzona dokumentacja zostanie przesłana mieszkańcowi drogą elektroniczną na adres mailowy potwierdzony podczas rozmowy z konsultantem
W indywidualnych przypadkach zostanie przesłany w formie papierowej. Zbiorcze zestawienie audytów w formie papierowej oraz na nośniku CD zostanie przekazany wraz z lista obiektów gotowych do udziału w projekcie.
Koordynator odpowiedzialnych za realizacje umowy ze strony firmy Voltika –
p. Dorota Semenowicz tel 533-308-745 e-mail: d.semenowicz@voltika.com.
Koordynator odpowiedzialny za wizje lokalne na terenie Gminy ze strony firmy Voltika – p. Filip Szydłowski
Koordynator ze strony Urzędu Gminy Iwanowice – p. Paulina Grabowska, tel. 12 388 40 03 wew. 18.; e-mail: pgrabowska@iwanowice.pl