Szanowni Państwo,
Gmina Iwanowice po blisko rocznym procesie włączenia, została przyjęta do grona partnerów projektu pn. Demontaż i bezpieczne składowanie wyrobów zawierających azbest z obszaru województwa małopolskiego w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy, priorytet Środowisko i infrastruktura, obszar tematyczny: odbudowa, remont, przebudowa i rozbudowa podstawowej infrastruktury oraz poprawa stanu środowiska.
Mamy nadzieję, że do listopada br. uporamy się ze znaczną częścią azbestu zalegającego na dachach oraz gruzu azbestowego zeskładowanego przy posesjach naszej Gminy.
Dofinansowanie w zakresie zgłoszenia prac, demontażu pokrycia dachowego, transportu gruzu azbestowego i jego utylizacji wynosi 85 %. Pozostałą część 15% kosztów kwalifikowanych zadania finansowane będzie z budżetu gminy Iwanowice.
Zachęcamy Państwa do składania deklaracji uczestnictwa w tym projekcie w Dzienniku Podawczym Urzędu Gminy Iwanowice lub przesyłanie zgłoszeń elektronicznie na adres sekretariat@iwanowice.pl
Informacji w zakresie realizacji projektu udziela pani Ewa Pieronek – koordynator ds. usuwania azbestu e-mail: epieronek@iwanowice.pl, tel. 12 388 40 30 w. 18.
Pierwsze demontaże pokryć zawierających azbest oraz gruzu azbestowego będę realizowane na przełomie maja i czerwca br.
Więcej informacji o projekcie oraz deklarację uczestnictwa w projekcie wraz z wzorem jej wypełnienia można pobrać poniżej.
Łukasz Wróblewski
Zastępca Wójta Gminy