I Inauguracyjna Sesja Młodzieżowej Rady Gminy w Iwanowicach odbędzie się 14 grudnia 2022 r. (środa) o godzinie 13:00 w Sali obrad Urzędu Gminy Iwanowice.
Link do transmisji: https://transmisja.esesja.pl/iwanowice
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w ramach prowadzenia spraw Młodzieżowej Rady Gminy w Iwanowicach:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych w Urzędzie Gminy Iwanowice, 32-095 Iwanowice, ul. Ojcowska 11, jest Wójt Gminy Iwanowice. Mogą się Państwo z nim kontaktować w następujący sposób:
- listownie: ul. Ojcowska 11, 32-095 Iwanowice,
- telefonicznie: 12 388 40 03 wew.14,
- elektronicznie: sekretariat@iwanowice.pl
- Możecie się Państwo kontaktować również z wyznaczonym przez Wójta inspektorem ochrony danych:
- listownie: ul. Ojcowska 11, 32-095 Iwanowice z dopiskiem Inspektor Ochrony Danych Osobowych,
- telefonicznie: 606487587
- elektronicznie: iodo.iwanowice.pl
- Państwa dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia spraw Młodzieżowej Rady Gminy w Iwanowicach. Podstawą prawną ich przetwarzania jest wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze określonego w następujących przepisach prawa:
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
- ustawa z dnia z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach
- ustawa z dnia 14.06.1960r. kodeks postępowania administracyjnego
- ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej
- Następnie Państwa dane będziemy przetwarzać w celu wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów wynikającego z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
- Odbiorcy danych osobowych:
- Państwa dane zostaną udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.
- Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z pracą Młodzieżowej Rady Gminy administrator zawarł umowy na świadczenie usług serwisowych dla użytkowanych w Urzędzie systemów informatycznych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
- Będziemy przechowywać Państwa dane przez czas realizacji postępowania administracyjnego, a następnie – zgodnie z obowiązującą w Urzędzie Gminy Iwanowice instrukcją kancelaryjną oraz przepisami o archiwizacji dokumentów – przez okres 5, 10 lat lub wieczyście w zależności od kategorii archiwalnej od końca roku, w którym zakończono prowadzoną sprawę.
- W granicach przewidzianych prawem przysługuje Państwu:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
- prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa).
- Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkiem wynikającym z ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach, ustawy z dnia 14.06.1960r. kodeks postępowania administracyjnego i ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.