Szanowni Państwo,
W związku z obowiązkiem prowadzenia przez Gminę Iwanowice ewidencji zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków zwracamy się do Mieszkańców z prośbą o wypełnienie załączonego druku zgłoszenia posiadania zbiornika bezodpływowego (szamba) lub przydomowej oczyszczalni ścieków i dostarczenie do Urzędu Gminy Iwanowice w terminie do 30 kwietnia 2021 r.
Wypełnione druki prosimy składać na dziennik podawczy Urzędu Gminy, wysłać pocztą na adres: Urząd Gminy Iwanowice, ul. Ojcowska 11, 32-095 Iwanowice Włościańskie lub mailem na adres: sekretariat@iwanowice.pl.
Dostarczenie wypełnionego druku jest obowiązkiem Mieszkańca. W przypadku niewypełnienia tego obowiązku pracownicy Urzędu Gminy przeprowadzą kontrolę zbiorników bezodpływowych oraz przydomowych oczyszczalni ścieków na posesjach osób, którego nie złożyły druku zgłoszenia. Podczas kontroli sprawdzane będą umowy oraz rachunki potwierdzające wywóz nieczystości ciekłych, wielkość oraz szczelność zbiorników bezodpływowych.
Podstawa prawna: art.3 ust.3 pkt 1 i 2, art.6 ust.1 oraz art. 9u ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2018, poz. 1454).
Robert Lisowski
Wójt Gminy Iwanowice
zgłoszenie do ewidencji szamb – pdf
zgłoszenie do ewidencji szamb – doc