Starostwo Powiatowe w Krakowie informuje, że zostały ustalone terminy dyżurów Miejskiego i Powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta w 2018 r. w tzw. sprawach konsumenckich.
Zapraszamy mieszkańców gmin Powiatu Krakowskiego, chcących skorzystać z porad prawnych, do budynku Starostwa Powiatowego w Krakowie, al. Słowackiego 20 pok. 102, w godz. od 14:00 do 15:00 zgodnie z poniższym harmonogramem:
– 30 marca
– 27 kwietnia
– 25 maja
– 21 września
– 19 października
– 16 listopada
Ponadto informujemy, że mieszkańcy, którzy nie zdążą skorzystać z pomocy Rzecznika w określonym w harmonogramie w terminie w budynku Starostwa, mogą uzyskać poradę bezpośrednio w siedzibie Rzecznika:
Miejski Rzecznik Konsumentów w Krakowie
Jerzy Gramatyka
Al. Powstania Warszawskiego 10
Centrum Administracyjne, parter, box 49, Biuro Prawne Miejskiego Rzecznika Konsumentów
-od poniedziałku do piątku w godz. od 7:40 do 15:30 (bez konieczności wcześniejszego umawiania się)
Do Punktu Konsultacji Prawnych można zgłaszać się:
– osobiście (box 49 – parter)
– telefonicznie 12 61 69 231, 12 61 69 232,
– elektronicznie http://www.bip.krakow.pl/?dok_id=44927
Informacja: http://www.bip.krakow.pl/?mmi=400