1. Remont dróg gminnych publicznych (Biskupice – 200 mb, Maszków – 680 mb, Iwanowice Włościańskie – 171 mb)
Całkowity koszt - 176 851,28 zł
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2. Remont dróg gminnych wewnętrznych (Lesieniec – 86 mb, Przestańsko – 100 mb, Widoma – 60,5 mb)
Całkowity koszt - 22 766,75 zł
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3. Przebudowa dróg gminnych wewnętrznych (Poskwitów – 116 mb, Zagaje – 80 mb, Władysław – 136 mb, Sułkowice – 267 mb, Grzegorzowice Wielkie – 75 mb, Celiny – 240 mb, Iwanowice Dworskie – 74 mb)
Całkowity koszt - 152 459,28 zł
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4. Inwestycje w budynkach remiz OSP (OSP Celiny, OSP Grzegorzowice, OSP Krasieniec Stary, OSP Maszków, OSP Narama, OSP Poskwitów, OSP Sieciechowice, OSP Widoma, OSP Władysław, OSP Zalesie, OSP Żerkowice)
Całkowity koszt - 243 599,60 zł
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
5. Inwestycje w szkołach samorządowych i publicznych
(Gminny Zespół Szkół w Iwanowicach, Samorządowe Przedszkole „Słoneczne”, Publiczna Szkoła Podstawowa im. Szarych Szeregów w Sieciechowicach, Publiczna Szkoła Podstawowa im. Ks. Jana Twardowskiego w Widomej, Publiczne Gimnazjum im. Noblistów Polskich w Grzegorzowicach)
Całkowity koszt – 176 486,58 zł
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
6. Inwestycje z zakresu oświetlenia drogowego
Całkowity koszt – 133 635,24
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
7. Wykonanie miejsc postojowych przy boisku sportowym w Grzegorzowicach Wielkich
Całkowity koszt – 41 500,00 zł
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
8. Budowa placu zabawa w miejscowości Zalesie
Całkowity koszt – 15 581,00 zł
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
9. Rozbudowa placu zabaw w miejscowości Żerkowice
Całkowity koszt – 28 794,30 zł
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
10. Inwestycje w ramach rozbudowy infrastruktury wodociągowej (Krasieniec Stary – przebudowa sieci wodociągowej – 501,36 mb, rozbudowa sieci wodociągowej: Damice – 220 mb, Narama – 218 mb, Zalesie – 222 mb, odwiert studni rezerwowej w Naramie, zakup dwóch pomp do hydroforni w miejscowości Zaborze)
Całkowity koszt – 233 665,57 zł
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
11. Inwestycje realizowane w poszczególnych sołectwach w ramach środków z funduszu sołeckiego
Całkowity koszt – 179 547,50 zł
CAŁKOWITY KOSZT INWESTYCJI – 1 404 887,10 zł
Inwestycje zrealizowane w 2015 r.
1. Inwestycje na drogach gminnych publicznych i wewnętrznych (873 mb nakładek dróg gminnych i 303 mb nakładek dróg wewnętrznych)
Całkowity koszt - 350 000,00 zł
2. Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK)
Całkowity koszt - 35 000,00 zł
3. System monitoringu powodziowego (stacja opadowa w Imbramowicach)
Całkowity koszt - 23 000,00 zł
4. Inwestycje w szkołach samorzadowych (m.in. pracownia językowa w Gminnym Zespole Szkół w Iwanowicach)
Całkowity koszt - 250 000,00 zł
5. Modernizacja wodociagu w Lesieńcu (1030 mb)
Całkowity koszt - 90 000,00 zł
6. Hydrofornia w Sułkowicach
Całkowity koszt - 120 663,00 zł
7. Inwestycje z zakresu oświetlenia drogowego
Całkowity koszt - 112 070,00 zł
8. Inwestycje w budynkach OSP
Całkowity koszt - 250 000,00 zł
9. Zakup samochodów pożarniczych dla jednostek OSP w Władysławie i Żerkowicach
Całkowity koszt - 22 000,00 zł
10. Inwestycje realizowane w poszczególnych sołectwach w ramach funduszy wiejskich (m.in. parking przy szkole w Damicach, odwodnienie dróg gminnych (korytka, rowy)
Całkowity koszt - 370 000,00 zł
CAŁKOWITY KOSZT INWESTYCJI - 1 622 733,00 ZŁ